woensdag 15 juli 2009

het laatste avondmaal

Dit was mijn laatste dag in België, althans, hopelijk nog niet mijn allerlaatste. Als alles goed gaat wordt mijn volgende volledige dag in België 14 september.
Het voelde toch een beetje raar. Chocolade gaan kopen, afscheid van mijn 2 hele heeeele goed vriendinnen en nog steeds die rotte tas verder pakken, maar nu lucht het wel op om daar mee klaar te zijn. Ik ben zogoed als klaar voor het vertrek. Het enige wat ik nu nog kan vrezen is dat mijn bagage niet meereist met mij.
Omdat dit mijn laatste avondmaal ging worden kreeg ik de eer om te kiezen wat het werd. Ik koos dus voor een heel typisch Belgisch gerecht: Thais. Gelukkig kon ik deze delen met mijn vrienden en gezinnetje. Zelf Ludwig mocht meegenieten van de scampistaarten.
De kriebels in mijn buik beginnen echt wel de bovenhand te nemen. Over welgeteld 24h hang ik, als alles goed gaat, boven de Atlantische Oceaan, op weg naar mijn droomland hopend op avontuur, op ervaring, levenslessen, vriendschappen, zelfstandigheid,...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten